Ok update!

De senaste dagarna har jag varit helt hysteriskt upptagen och egentligen inte tänkt såååå mycket på honom. Visserligen kommer det studer där jag saknar honom något fruktansvärt och där jag tänker att fasen vad det borde vara vi men jag accepterar att det inte är så och försöker gå vidare.

Det var en händelserik helg. I fredags var jag på inflyttningsfest hos en kompis kompis och träffade världens absolut hetaste läckraste kille. Han var dock lite avståndstagande så jag kände att han är säkert inte intresserad. Sen fick jag höra att han var extremt blyg men att han tyckte att jag var het och hade frågat hur gammal jag var... Ja men då så tänkte jag. Lets roll. Så jag gjorde allt som stod i min makt för att förföra honom och det gick lysande. Vi hånglade och jag var helt salig. Han var sååååå snygg.

Lördagen så. Vi var ute på krogen och träffade Danny från Idol. Jag var i sjunde himlen. Han var också sjukt snygg. Jag smsade mitt ragg från gårdagen och frågade vad han gjorde och om han ville ha sällskap. Han svarade javisst och när och sen när jag skickade tillbaka "nu" så svarade han inte. Jag gissade att han hade somnat (klockan närmade sig 3 och han var bara hemma) varpå jag ringer. han svarade inte.

På söndagen får jag ett sms där han skriver att han somnade och att det var dåligt av honom. Jag föreslår att vi ska träffas och vi bestämmer torsdag. igår tisdag fick jag ett sms där det stod att "Jag inser nu att det blir omöjligt för mig att träffas på torsdag. Frågan är om du orkar vänta in mig tills jag har kommit hem från england" Hmmm det var ju verkligen en diss och jag svarade "Ja det är ju frågan ;) En vecka är ju ingen evighet så det ska nog gå bra"

Sen dess har jag inte hört något. Han åker till england på lördag... Hoppas dejten blir av.

Btw, träffade en killkompis på krogen i lördags som är ihop med ludrets bästa kompis. Han sa praktiskt taget rent ut att mitt ex hade legat med ludret. Å vet ni va? Jag blev inte upprörd, inte arg, inte ledsen... ingenting. Jag kände fucking nothing. Jag blev så glad för det att jag gick och tog en drink. Vill han ha ett puckat luder så fine by me. Min killkompis sa "Jag förstår verkligen att du inte gillar henne och du har haft all anledning att inte tycka om henne under tiden när ni var ihop. Hon är en riktig slyna" Jag vet inte vad han syftade på där.... om dom hade legat med varandra under tiden vi var ihop också kanske. jag sket i vilket i alla fall. Jag orkade inte bry mig.

Idag kände jag för att skicka ett sms till honom eller kanske ringa. jag vill så gärna prata med honom men jag håller fast vid mina 60 dagar! Länge leve jag!

Update

Skulle bara säga att jag inte kunde hålla mig. Jag gick in på hans facebook. Jag har en svag karaktär. Jag har dålig självdisciplin.

Så nu vad det sagt. Hela poängen med den här bloggen är ju att jag ska vara ärlig.

Vad fick jag ut av att kolla där? Ingenting.


Ett löfte till mig själv!

OK här kommer det: Jag ska inte gå in och kolla på hans Facebook!

Det här kommer bli skitsvårt. Jag vet att jag kommer att bryta löftet. Därför sätter jag en tidsgräns på 3 dagar. Detta innefattar att jag inte får klicka på hans profil what so ever. Under homepagen kommer jag kanske se om han blir vän med någon ny eller laddar upp bilder eller gör ngt annat. Men detta ska inte innebära att jag klickar på hans profil.

Jag sätter 3 dagar. Ons, tors fred. Om jag lyckas hålla mig så innebär det ju att jag kommer bli glad för det och då kanske det kommer bli lättare att stå emot i fortsättningen.

Btw så är han en riktig Facebook-hora. Han loggade in precis innan han skulle åka till jobbet idag och direkt när han kom till jobbet så loggade han in igen. What's up with that? Han var bara inloggad i några minuter också...

Just det. Jag ska lova mig själv att sluta analysera alla sådana här saker också. Det är han verkligen inte värd efter att han har behandlat mig som skit.

Dåså... då ska jag bara besöka hans profil en sista gång då innan jag startar med mitt löfte!

Efter att jag sansat mig...

Nej jag ältade inte med honom utan med en kompis istället. Det kändes bättre efter att ha pratat med henne. Bara det inte är så att han skiter i mig och tänker att what ever liksom. Jag skiter väl i vad hon tycker.... Så kände jag när jag bröt upp med mitt ex.

Jag säger (13:27):

men jag är i UPPLÖSNINGSTILLSTÅND!

Jag säger (13:28):

seriöst den här fucking facebook. vet du vad han har gjort? han har kallt det där ludret som jag hatar för "the sexiest golfer I know" mitt framför ögonen på mig. Det är så smaklöst så jag vet inte vad

Kompis säger (13:30):

va?!? Han måste hålla på med nån typ av psykning... han är säkert en snäll människa, men i princip alla människor måste ha bekräftelse - så länge du klarar dig ok (vad han vet) så kommer han att testa gränserna för att få egen bekräftelse... det måste vara så...

Kompis säger (13:30):

hur fick du reda på det?

Jag säger (13:31):

jag gick in på hans sida och såg det... det gick liksom inte att missta sig. alltså vad håller han på med? vad är det för fel på honom? jag dör...

Kompis säger (13:34):

jag vet inte, men nåt fel måste det ju vara... han vill nog bara ha en reaktion från dig... du får inkludera i de där 60 dagarna att du överhuvudtaget inte befattar dig med honom... det är inte sunt...

Jag säger (13:36):

nej verkligen inte. jag dör. jag tog bort kontaktblockeringen i 4 minuter innan jag ångrade mig och satte dit den igen.

Jag säger (13:36):

tror du att det är det han vill? ha en reaktion från mig? som den han fick sist?

Kompis säger (13:39):

säkert, och på så sätt få en bekräftelse på att han är den starke parten på nåt sätt...  vad vet jag... men det är dåligt att visa så dålig respekt när ni har haft ett sånt bra och seriöst förhållande ganska länge... även om var och en måste gå vidare så kan man fortfarande vara snäll

Kompis säger (13:40):

att skriva så på facebook som alla kan läsa är ju bara uppenbart att han är osäker på sig själv...


Jag säger (13:40):

ja verkligen och det är det sista han är. jag känner inte igen honom alls. det var ju ändå han som gjorde slut med mig. det är ju jag som ska hålla på så ju

Jag säger (13:41):

ja säkerligen. han addar vänner till höger och vänster som han inte ens är vän med. patetiskt

Kompis säger (13:43):

det är säkert så att det är han av er som tar det här uppbrottet sämst, det verkar ju uppenbart... alltså det är ju han som tar kontakt och är "provocerande" på så sätt... även om det var han som gjorde slut... han har nog blivit en splittrad själ.

Jag säger (13:43):

vad snäll du är som säger så

Kompis säger (13:46):

försök att stå på dig bara när det gäller dina 60 dagar... jag tror faktiskt att det är sunt, försök att ignorera typ facebook och sånt även om det är svårt...

Jag säger (13:46):

ja det är ju det svåraste av allt


Jag känner vrede!

Jag blir så fruktansvärt ARG! jag känner enorm ilska inom mig. Sprang nyss in på hans sida på Facebook (hata den jävla sidan) och vad ser man att han har skrivit i sin jävla "Golf buds"-application? Jo att ludret som jag hatar (som jag nyss såg foto på) har han kallat för "the sexiest golfer I know"

Jag kräks. Jag blev grymt svartsjuk. Jag hatar det. Han var online på msn. Jag tog bort kontaktblockeringen i ungefär 4 minuter innan jag ångrade mig och satte dit den igen. fasen vad jag känner massa konstiga känslor inom mig nu.

Det är ju ett fucking jävla hån mot mig att göra så. Han vet ju att jag avskyr henne och ändå kan han med att göra det. Han VET ATT JAG FUCKING HATAR HENNE OCH ÄNDÅ GÖR HAN SÅ!!!!!!

Jag hatar honom. Han är äcklig och ful och beter sig som en jävla småunge. Jag går typ hundra steg framåt medan han går 100 steg bakåt och det är minsan inte attraktivt. Han hänger med massa misslyckade människor och tycker att en blåst jävla brud är sexig. Jag är så jävla fucking arg. Jag måste ta mig vidare. Jag måste lyckas med mitt liv för det här håller inte. Han kan sitta där med sin blåsta jävla tjej och se hur kul dom har det. Dom skaffar säkert ett barn som blir lika puckat som hon är och så sitter dom där i sin misslyckade lägenhet i förorten.


Herregud jag måste ta mig vidare och klättra uppåt. Jag får börja med karriären tror jag.


Men det var ju vi...

Ibland gör det så himla ont. Som när jag var på Mio nyss och skulle kolla på en tv-bänk. Allt jag kunde tänka var: Men det var ju vi. Vi skulle ju flytta ihop. Det var ju vi som skulle gå och kolla på möbler. Varför ångrade han sig? Hur kunde han göra det? Min kille... han som var så underbar. Varför slutade han att älska mig och när ska jag sluta att älska honom?

Jag fick en klump i halsen... en sån som det gör så ont att svälja.

Telefonsamtal

Idag ringde han mig och jag svarade utan att tänka mig närmare för. Han ställde en helt meningslös fråga till mig, nämligen om hur man kommer igång med mms i telfonen. Jag jobbar ju med sånt och kan svara men va fan... kolla på hemsidan det står ju där!

Jag blev lite irriterad faktiskt. Hur jävla svårt är det att kolla upp? Han var verkligen tvungen att ringa mig om det. Nåväl, han hann med att fråga vad jag skulle göra i helgen också. Fasen vad jag hatar när han ringer mig. Blääää

Idag efter skolan åkte jag hem till killen som jag har legat med. Ja vi låg med varandra, det var ju därför jag åkte dit. Han vill inte ha något annat av mig och jag vill inte ha något annat av honom... tror jag. Vi har inte sagt det rent ut men det verkar vara underförstått. Han är min KK med andra ord... Det är rätt mysigt. Man får sex, kyssar och kramar när man vill och utan några förpliktelser. Precis vad jag behöver!


jag fortsätter med mina 60 dagar! Jag räknar inte detta som något som skulle bryta mina 60 dagar även om jag noterade att på den 9e dagen så ringde han mig.


Patetisk

Jag tog mig upp från svackan efter fikan. Det är därför jag inte har skrivit här på länge. Jag mår mycket mycket bättre. Vet inte vad det kan vara. Kanske för att det gick superbra på min tenta... vad vet jag.

Hur som helst. Jag tänker ju fortfarande på honom flera gånger om dagen. Jag tittar till hans Facebook relativt ofta också. Vad jag kan konstatera är att han addar vänner till höger och vänster utan att egentligen vara vän med dom. Jag vet ju vilka han umgås med eftersom vi trots allt nästan var ihop i 6 år. Jag kan inte låta bli att tycka att det är patetiskt... vad vill han bevisa? Att han har fler vänner än mig?

Jag kontrade med att adda vänner från skolan. Visserligen umgås jag inte med dom direkt men det är ju tacksamma vänner att adda och dom är många. Han ska i alla fall inte ha fler vänner än mig....! Hitills har han ungefär 70 vänner tills han är uppe i mitt antal.

Nu är jag också patetisk.. men jag erkänner det i alla fall!

Dokusåpan fortsätter...

Ja så vad har hänt sen sist?

Han har skaffat facebook så nu är han vän med mig där. Efter att ha fått se honom på facebook så kände jag mig tvungen att höra efter vad som hade hänt. Följande inträffade på msn i söndags. Efter msn-dialogen så fortsätter jag att skriva vad som har hänt sen dess och hur det gick på fikan.

Såg precis att alla "jag" som jag har skrivit har försvunnit i dialogen... jag orkar inte fixa det.

Jag säger (21:16):
tror  har hittat en rätt schysst telefon till dig

Han säger (21:17):

grymt, vilken?

Jag säger (21:17):

K550i

Jag säger (21:17):

rätt bra pris på den

Jag säger (21:17):

fast det är ju klart. vad ska du ha telefonen till? vad gör du?

Han säger (21:18):

primärt ringa, sms, mms.... fast  tycker det är ganska kul med lite funktioner också

Han säger (21:19):

 har precis skaffat facebook, så  fixade med det, vad gör du?

Jag säger (21:19):

undrade just när du skulle hamna där

Han säger (21:19):

ja visst gjorde du

Jag säger (21:20):

hittade kort på dig där

Han säger (21:20):

1

Jag säger (21:20):

flera

Jag säger (21:21):

 känner att  måste fråga...

Jag säger (21:21):

har du börjat träffa X?

Han säger (21:21):

varför frågar du?

Jag säger (21:21):

för att  undrar

Han säger (21:22):

givetvis...

Han säger (21:22):

hon är i new zealand... så nej

Jag säger (21:22):

ok då

Han säger (21:23):

vad hittade du för kort?

Jag skickar:

 Överföringen av 7285.jpg är färdig.

Jag säger (21:24):

det gjorde mig lite ledsen idag men  antar att det skulle hända förr eller senare ändå

Han säger (21:24):

var det därför du frågade?

Jag säger (21:24):

ja

Han säger (21:25):

fast för att svara på din fråga så träffas vi inte...

Jag säger (21:25):

ja  vet inte varför  håller på såhär när  mår superskitdåligt av det men det är precis som om man gör allt för att göra sig själv ledsen

Han säger (21:26):

ok... vet inte riktigt vad  ska säga?

Jag säger (21:27):

nej inte  heller

Jag säger (21:28):

kan vi ta det där med din telefon i veckan. vi kan ses i stan eller ngt.  tycker det är jobbigt att ha det hängade över mig.

Han säger (21:31):

visst kan vi göra det, visste inte att det "hängde över dig", hade  vetat att det skulle innebära problem för dig hade  aldrig frågat...

Jag säger (21:31):

nej det är bara det att  fixar inte att prata med dig. var blir så ledsen varje gång

Jag säger (21:31):

men självklart hjälper  dig att fixa ett schysst pris

Han säger (21:32):

nej  löser detta på annat håll... tack för hjälpen iaf!

Jag säger (21:34):

 säger ju att  fixar det

Han säger (21:34):

ok, hur mår du?

Jag säger (21:35):

ibland upp och ibland ner. hyfsat fram tills  fick se det fotot. då kom allt över mig igen

Han säger (21:37):

ja, det var tråkigt... men du behöver inte dra en massa slutsatser av det....

Han säger (21:37):

vill inte att du skall vara ledsen på grund av mig...

Jag säger (21:38):

ja men det måste du ju förstå att  är

Jag säger (21:38):

men du behöver inte ha dåligt samvete. I'm strong...  kommer över det här


Han säger (21:39):

det förstår  ju att du gör...

Jag säger (21:39):

är ditt liv bättre nu då? ursäkta om  är jobbig

Han säger (21:40):

du är inte alls jobbig!  saknar att prata med dig...

Han säger (21:40):

hur då bättre menar du?

Jag säger (21:41):

ja  är ju säkert naiv och så men  har funderat och någonstans bottnar det i att du tror att  inte var den rätta för dig.  köper hela det här snacket om att du vill vara själv och den biten. Det ville  också vara ganska ofta under vårt förhållande men  visste (trodde?!?) att  inte kunde hitta något bättre så därför gjorde  mig aldrig av med dig.

Han säger (21:42):

så därför gjorde du dig aldrig av med mig???

Jag säger (21:42):

ja

Jag säger (21:42):

 älskade ju dig

Han säger (21:43):

men du ville göra dig av med mig?

Jag säger (21:44):

nej. men  kände precis som dig till och från. att det hade varit kul och skönt att var singel men  visste att det där bara skulle vara kul för stunden och seriöst så hade  planerat hela vår framtid ihop. hus, barn, bröllop etc

Jag säger (21:44):

singellife's a bitch!

Han säger (21:44):

 ja

Jag säger (21:46):

det är lustigt det där.. så fort folk började få nys om att det hade tagit slut så damp det ner typ sms från varje sk. "killkompis"...  mår bara illa av allihopa

Han säger (21:47):

 så du var hett byte då?

Jag säger (21:47):

antagligen... men det vet du väl?

Han säger (21:48):

ja klart att  vet... lite jobbigt att tänka på bara

Jag säger (21:48):

I know the feeling

Jag säger (21:48):

 har addat dig på facebook

Han säger (21:49):

jepp  såg det nu

Han säger (21:49):

 har ändå hållt mig borta från det där innan...

Jag säger (21:49):

ja  trodde inte du var dne typen

Han säger (21:50):

den typen?

Jag säger (21:51):

som hängde på sådana sidor på internet. fick alltid för mig att du tyckte att  var så löjlig för att  höll på med sånt

Han säger (21:51):

ja lite kanske...

Han säger (21:52):

dubbelmoral!

Jag säger (21:52):

definitivt... vågade du inte skriva hur vi känner varandra?

Han säger (21:52):

?

Jag säger (21:53):

man kan ju fylla i sånt...

Jag säger (21:53):

 gör det!

Jag säger (21:54):

tryck på home längst upp i högra hörnet. "detailed friend request" och acceptera!

Han säger (21:55):

 lyckas inte?

Jag säger (21:57):

nej...

Jag säger (21:57):

mer delatljerat. try again

Han säger (21:58):

ok nu är  med... det var ok...

Han säger (21:59):

tycker du att det är jobbigt att prata?

Jag säger (22:00):

nej inte nu

Jag säger (22:01):

bara det att tanken på dig med någon annan (speciellt henne) får mig att bli galen

Jag säger (22:01):

men  vet.,.. det kommer hända förr eller senare so I better get used to it

Han säger (22:02):

ja kanske, men det gäller ju omvänt också... suck

Han säger (22:03):

eftersom du frågade mig så... träffat någon?

Jag säger (22:04):

 frågade iofs inte om du träffat någon utan mer henne

Jag säger (22:05):

men nej, det kan  inte påstå

Jag säger (22:07):

tror du att det är möjligt att vi kan vara vänner?

Han säger (22:07):

ja

Jag säger (22:07):

 hoppas det också

Han säger (22:07):

tror du?

Jag säger (22:08):

ibland känns det så. ibland inte

Jag säger (22:08):

typ som när  såg det fotot så kände  "no way in hell" men  har börjat med mental träning och när  hetsar upp mig så försöker  lugna ner mig själv. det hjälper!

Jag säger (22:09):

btw. såg att du vann en golftävling. just då så var  för sur för att gratulera dig men nu kan  göra det. GRATTIS! Himla kul

Han säger (22:10):

Tack! hur såg du det? det var väldigt roligt för mig iaf!

Jag säger (22:11):

ja dels för att du tryckte upp champion över hela msn

Jag säger (22:11):

och så såg  det på din sån där golfsida


Han säger (22:12):

men om man för en gångs skull lyckas så får man kanske vara lite kaxig, det har iaf gått över nu och  är nere på jorden...

Jag säger (22:12):

ja det var ju skönt. det var inte klädsamt

Jag säger (22:12):

haha

Jag säger (22:12):

skoja bara! klart du ska vara stolt

Jag säger (22:12):

i sverige är man alldeles för feg för att vara stolt

Jag säger (22:13):

seriöst så har det kommit lite bra saker av det här uppbrottet.  har slutat skämmas för mig själv och så är  stolt över mig själv

Jag säger (22:13):

tar ingen skit från nobody längre

Han säger (22:13):

skämdes du över dig själv när vi var ihop?

Jag säger (22:15):

ja över saker som  gjorde och sånt...

Jag säger (22:15):

småsaker. typ som näör  var bakfull så ville  inte säga det till mamma och pappa utan låtstades som allt var ok.

Jag säger (22:16):

eller när  handlade dyra saker så ville  inte säga vad det kostade

Jag säger (22:16):

men nu tänker  att vaddå... mitt liv  gör som  vill

Han säger (22:17):

det låter ju bra...  håller med, ditt liv, du gör som du vill!

Han säger (22:17):

vad gör du nu?

Jag säger (22:18):

precis nu?

Han säger (22:19):

ja?

Jag säger (22:19):

inget speciellt. skriver på facebook. försöker reda ut hur  ska kunna lämna tillbaka en bok utan att slippa bot mm. why?

Jag säger (22:21):

skrev du ngt? den loggade ut mig...

Jag säger (22:23):

skrev du ngt? den loggade ut mig...

Han säger (22:24):

ja,  skrev att  kände för att fråga något bara...

Jag säger (22:24):

visst. fråga

Han säger (22:24):

det var därför  frågade vad du gjorde...

Jag säger (22:25):

jaha ok.

Jag säger (22:25):

vad gör du?

Han säger (22:26):

äter, sitter vi datorn, funderar på livet...

Jag säger (22:26):

vad funderar du på då?

Han säger (22:27):

hmm, allt möjligt...

Jag säger (22:28):

som?

Han säger (22:28):

jobb, golf, relationer mm

Jag säger (22:29):

du får gärna prata med mig om du vill

Han säger (22:31):

ja men är inte det jobbigt för dig?

Jag säger (22:31):

nej det är ingen fara

Han säger (22:33):

det var väldigt längesedan vi pratade...

Jag säger (22:33):

ja det var det

Jag säger (22:39):

är du kvar eller?

Han säger (22:39):

ja  är kvar...

Han säger (22:40):

skulle vi ses ang mobilen? kanske kan ta en fika? om det är ok...

Jag säger (22:40):

visst. när funkar det för dig?

Han säger (22:41):

fm före 1 och em efter 20.30 i stort sett hela veckan, helgen är också ledig...

Jag säger (22:43):

ok.  slutar ju 12 så det kanske blir lite tajt. men om  ska in till stan och lämna boken imon kanske vi skulle kunna ta det då

Han säger (22:45):

imorgon passar inte så bra... tyvärr... ngt annat förslag?

Jag säger (22:46):

onsdag?

Han säger (22:46):

onsdag... när?

Jag säger (22:47):

whenever.  är helt ledig

Han säger (22:47):

you choose. fm alt em?

Jag säger (22:48):

ja om du vill köpa en telefon så är det stängt vid halv nio men är det bara för fikan så kan vi ta det på kvällen

Han säger (22:50):

kan  inte komma in på lör och kolla på tel? mest för fikan...

Jag säger (22:50):

ok. visst. så fika ons kväll och telefon lördag då?

Han säger (22:51):

ja så blir det...

Jag säger (22:51):

ok

Han säger (22:52):

inte läggdags för dig???

Jag säger (22:52):

 har varit på släktkalas och druckit kaffe så  är helt stissig

Han säger (22:53):

ha ha! undrade just varför du var uppe så sent, brukar du ju inte vara...

Jag säger (22:53):

nej det är sant.


NU KOMMER DET OCKSÅ.... SE PÅ VAD JAG SKRIVER HÄR OCH NU! ATT JAG INTE SKÄMS ÖVER MIG SJÄLV...

Jag säger (22:55):

saknar du sexet ibland?

Han säger (22:55):

ja

Han säger (22:55):

why?

Jag säger (22:55):

 med.  har varit nära att fråga om vi ska göra om det igen men det står att man inte får göra så i självhjälpsböckerna så  har inte gjort ngt åt saken..

Han säger (22:56):

det som står i böckerna är nog sant... iofs är det ditt liv, du gör som du vil..

Han säger (22:57):

vill...

Jag säger (22:57):

haha....

Jag säger (22:57):

ja men man måste ju må bra också.


CENSUR.... (SNUSKIGA SAKER)

Jag säger (23:15):

det är ju lättare att gå vidare om  låtstas som om du inte finns längre

Han säger (23:15):

okej... men då kanske vi inte ska ses

Jag säger (23:16):

men samtidigt så vill  ju ha dig som vän.  är helt schizo...

Han säger (23:16):

vi är vänner... du är iaf min.

Jag säger (23:17):

ja du är min vän med.

Jag säger (23:18):

konstigt nog känns det alltid bättre efter att vi har pratat

Han säger (23:19):

bra, hur då?

Jag säger (23:20):

 vet inte men det gör det

Jag säger (23:21):

Nu ska  sova om  ska orka upp imon.

Jag säger (23:21):

ge mig ngt snusikgt att tänka på innan  somnar.  


CENSUR.... (SNUSKIGA SAKER)

Han säger (00:19):

du skulle varit här nu istället!

Jag säger (00:19):

ja

Han säger (00:19):

vill du det?

Jag säger (00:20):

ja

Han säger (00:27):

du kan inte komma ut ur ditt hus nu?

Jag säger (00:28):

nej det går inte

Han säger (00:28):

kom hit imorgon på fm

Jag säger (00:29):

är du hemma?

Han säger (00:29):

ja...

Han säger (00:29):

ska träna och så men  kommer vara hemma också

Jag säger (00:30):

ring mig då

Han säger (00:31):

min syster kommer nog vara här...

Jag säger (00:31):

det är ju ingen höjdare

Han säger (00:31):

nej verkligen inte

Jag säger (00:32):

här är det iofs ingen hemma

Han säger (00:35):

borde vi verkligen göra det?

Jag säger (00:36):

ja vet inte

Jag säger (00:40):

så?

Jag säger (00:42):

 går och lägger mig nu

Han säger (00:43):

vi vill ju men egentligen är det ju inte så bra...

Jag säger (00:43):

kanska ska nöja oss med fikan då

Han säger (00:45):

det kanske är bäst att vi gör det...

Jag säger (00:45):

ok. ska vi bestämma ngt inför ons då?

Jag säger (00:50):

ok. men då syns vi då. det är lite sent för mig nu

Han säger (00:51):

 måste verkligen lägga mig nu också...

Jag säger (00:51):

ok. sov gott

Han säger (00:51):

samma


Ok jag trodde alltså att det inte blev något med den här sexgrejen. På måndagen när jag sitter hemma och pluggar får jag ett sms:

Han: drömde du någt i natt?
Jag: Inte vad jag minns. Men jag var väl utmattad av alla fantasier. Gjorde du?
Han: Nej tror inte det. Vad gör du nu?
Jag: Sitter hemma och pluggar. Du?
Han: Ska åka från träningen till jobbet. Vill du att jag kommer förbi?
Jag: Ok, hur lång tid?
Han: Kan komma om 5 min men bara stanna max en kvart.
Jag: ok

Ja vad hände? Han kom, han låg, han gick... Kvar blev jag.

Onsdags då. Vi fikade. Jag hade sett fram emot det här hur länge som helst. Han var så himla himla snygg. Jag trodde jag skulle dö. Vi pratade nästan ingenting om vårt förhållande. Mest om vanliga saker. Jag upplevde att han tittade på mig som om han var kär i mig. As! Han frågade mig om jag träffat någon ny. Jag sa "inte direkt" Jag frågade honom, han svarade "inte direkt". Det måste ju betyda att han har gjort det. Att han har träffat henne. Usch.

När vi skulle säga hejdå gav han mig en lång kram och jag kröp ihop i hans famn och ville aldrig gå därifrån. Han frågade mig om vi kunde vara vänner. Jag sa att jag inte visste. Att jag fortfarande är kär i honom. Han ryckte till när jag sa det. Han släppte mig och tittade på mig. Jag måste sett väldigt ledsen ut för han sa "Se inte så eländig ut" och så tog han tag i mina armar. Jag drog honom till mig och kramade honom och hoppades på att han skulle kyssa mig. Jag kände så mycket kärlek så jag trodde jag skulle gå sönder. Jag ville så gärna att han skulle tycka om mig igen:
- Du vill inte visa mig din lägenhet sa jag.
- Nej det vill jag inte svarade han. Det skulle inte vara bra.

Jag satte mig i bilen hem och började storgråta. Det var så smärtsamt. Jag ville så gärna ha honom. Jag älskar honom. På väg hem blev jag omkörd av honom på motorvägen...

När jag kom hem var allt jag kunde tänka: Himla bra gjort! Smart drag! Verkligen!

Nä nu räcker det. Nu ska jag inte vara ledsen mer! Nu ska jag börja om på dom här 60 dagarna så ska jag aldrig träffa honom igen. Det funkar inte. Jag klarar inte av det! Vi kan inte vara vänner.


Jag hatar Facebook!

Det fanns en tjej som under hela vårt förhållande var som ett svart moln över vårt förhållande. Hon älskade honom och jag tror att han gillade henne väldigt mycket också. Dom brukade skicka sms till varandra under vårt förhållande och det gjorde mig galen av svartsjuka.

En gång råkade han skicka fel medd. Han skickade det till mig istället för till henne.
- Hej Snygging. Nu är jag på golfläger, inte speciellt kul. När ska vi träffas och ta vår golfrunda? Puss

Förstår ni hur ledsen jag blev? En gång kom det ett medd från henne där det stod.
- Dom spelar vår låt. Tänker på dig.

Det hela gick så långt att jag förbjöd honom att träffa och prata med henne. Det var inget jag ville men jag kände mig tvungen att göra det.

Hon har en facebook som dock inte går att titta på. Han har ingen. En av hennes tjejkompisar har dock en som går att titta på och hon hade lagt upp foton som jag naturligtvis var tvungen att titta på. Och där var dom. Han och hon. Jag visste det. När det tog slut så sa jag att "Det värsta som skulle kunna hända är att du springer rakt i armarna på henne. Jag vet att du kommer att göra det"

Han sa: Nejdå. Jag gillar inte henne. Jag vet ju vem hon är..

Fasen vad jag började gråta. Jag fick den där smärtan i bröstet som jag hade precis när det tog slut.. Det gör så jävla ont att det är just hon. Jag hatar henne. Hon är ett jävla luder. Fan fan fan fan vad jag är ledsen. Jag måste sluta leta efter sånt på Facebook. Det gör så jävla ont. Jag har lust att ringa honom och säga att han kan fixa sin jävla telefon själv. Men jag vill inte ringa honom. Jag hoppas att jag slipper se honom. Jävlar vad ont det gör att bli dumpad. Att det fortfarande kan göra så förbaskat ont. Jag som trodde att jag var påväg att bli bättre...