Jag hatar Facebook!

Det fanns en tjej som under hela vårt förhållande var som ett svart moln över vårt förhållande. Hon älskade honom och jag tror att han gillade henne väldigt mycket också. Dom brukade skicka sms till varandra under vårt förhållande och det gjorde mig galen av svartsjuka.

En gång råkade han skicka fel medd. Han skickade det till mig istället för till henne.
- Hej Snygging. Nu är jag på golfläger, inte speciellt kul. När ska vi träffas och ta vår golfrunda? Puss

Förstår ni hur ledsen jag blev? En gång kom det ett medd från henne där det stod.
- Dom spelar vår låt. Tänker på dig.

Det hela gick så långt att jag förbjöd honom att träffa och prata med henne. Det var inget jag ville men jag kände mig tvungen att göra det.

Hon har en facebook som dock inte går att titta på. Han har ingen. En av hennes tjejkompisar har dock en som går att titta på och hon hade lagt upp foton som jag naturligtvis var tvungen att titta på. Och där var dom. Han och hon. Jag visste det. När det tog slut så sa jag att "Det värsta som skulle kunna hända är att du springer rakt i armarna på henne. Jag vet att du kommer att göra det"

Han sa: Nejdå. Jag gillar inte henne. Jag vet ju vem hon är..

Fasen vad jag började gråta. Jag fick den där smärtan i bröstet som jag hade precis när det tog slut.. Det gör så jävla ont att det är just hon. Jag hatar henne. Hon är ett jävla luder. Fan fan fan fan vad jag är ledsen. Jag måste sluta leta efter sånt på Facebook. Det gör så jävla ont. Jag har lust att ringa honom och säga att han kan fixa sin jävla telefon själv. Men jag vill inte ringa honom. Jag hoppas att jag slipper se honom. Jävlar vad ont det gör att bli dumpad. Att det fortfarande kan göra så förbaskat ont. Jag som trodde att jag var påväg att bli bättre...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Önskar att jag kunde ta ut din hjärna Dumpad och ta bort alla bitar som påminner om honom. Radera honom ur minnet på dig.
Va tusan skickade han sådana sms för????? Liiiite för vänliga sms inte sant? Otrogenvarnings lampan blinkar. Snälla försök att gå vidare... du går under om du fortsätter såhär och luskar och letar efter saker om honom och hans liv. Nu ska jag läsa vidare i bloggen om någon telefon det stod om som du skulle fixa till honom.

2007-09-03 @ 08:25:09
Postat av: Mikael

Som ovanstående skrev, du kommer gå under om du inte släpper det. Har suttit i din båt så jag vet hur det är och det som hjälpte mig var att ta total distans från allt. Du behöver inte ha distans för alltid men bara tills att du gått vidare. Dags för dig att ta kontroll över situationen.

2007-09-03 @ 12:42:49
Postat av: Johanna

Smulis... jag vet att det inte är lätt.. *styrke kramar*

2007-09-03 @ 22:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback