Telefonsamtal

Idag ringde han mig och jag svarade utan att tänka mig närmare för. Han ställde en helt meningslös fråga till mig, nämligen om hur man kommer igång med mms i telfonen. Jag jobbar ju med sånt och kan svara men va fan... kolla på hemsidan det står ju där!

Jag blev lite irriterad faktiskt. Hur jävla svårt är det att kolla upp? Han var verkligen tvungen att ringa mig om det. Nåväl, han hann med att fråga vad jag skulle göra i helgen också. Fasen vad jag hatar när han ringer mig. Blääää

Idag efter skolan åkte jag hem till killen som jag har legat med. Ja vi låg med varandra, det var ju därför jag åkte dit. Han vill inte ha något annat av mig och jag vill inte ha något annat av honom... tror jag. Vi har inte sagt det rent ut men det verkar vara underförstått. Han är min KK med andra ord... Det är rätt mysigt. Man får sex, kyssar och kramar när man vill och utan några förpliktelser. Precis vad jag behöver!


jag fortsätter med mina 60 dagar! Jag räknar inte detta som något som skulle bryta mina 60 dagar även om jag noterade att på den 9e dagen så ringde han mig.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra fortsätt med dina 60 dagar! Det var ju HAN som kontaktade dig. Handlade inte de här 60-dagarna om att
inte DU ska kontakta honom? Eller missförstod jag?
Du låter ganska trött på honom i det här inlägget:
"Jag blev lite irriterad faktiskt. Hur jävla svårt är det att kolla upp? Han var verkligen tvungen att ringa mig om det. Nåväl, han hann med att fråga vad jag skulle göra i helgen också. Fasen vad jag hatar när han ringer mig. Blääää"
hähä
Vad var det jag sa? Ju mer ointresserad du är ju MER intresserad blir han. Så funkar dem. Karljävlarna :P
Ha en trevlig heeeelg!

Postat av: Dumpad...

Dom här 60 dagarna går ut på att man inte ska ha någon som helst kontakt öht och ringer han så ska man inte svara etc. Men först och främst är det ju till för att man inte ska ringa etc. Nu har jag dock inget behov av att ringa honom... Vilket är skönt. Jag har bara dom här 60 dagarna för att jag inte skall ta bort kontaktblockeringen på msn eller gå med på en fika igen. :)

2007-09-16 @ 13:07:46
URL: http://dumpad.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback