Ok update!

De senaste dagarna har jag varit helt hysteriskt upptagen och egentligen inte tänkt såååå mycket på honom. Visserligen kommer det studer där jag saknar honom något fruktansvärt och där jag tänker att fasen vad det borde vara vi men jag accepterar att det inte är så och försöker gå vidare.

Det var en händelserik helg. I fredags var jag på inflyttningsfest hos en kompis kompis och träffade världens absolut hetaste läckraste kille. Han var dock lite avståndstagande så jag kände att han är säkert inte intresserad. Sen fick jag höra att han var extremt blyg men att han tyckte att jag var het och hade frågat hur gammal jag var... Ja men då så tänkte jag. Lets roll. Så jag gjorde allt som stod i min makt för att förföra honom och det gick lysande. Vi hånglade och jag var helt salig. Han var sååååå snygg.

Lördagen så. Vi var ute på krogen och träffade Danny från Idol. Jag var i sjunde himlen. Han var också sjukt snygg. Jag smsade mitt ragg från gårdagen och frågade vad han gjorde och om han ville ha sällskap. Han svarade javisst och när och sen när jag skickade tillbaka "nu" så svarade han inte. Jag gissade att han hade somnat (klockan närmade sig 3 och han var bara hemma) varpå jag ringer. han svarade inte.

På söndagen får jag ett sms där han skriver att han somnade och att det var dåligt av honom. Jag föreslår att vi ska träffas och vi bestämmer torsdag. igår tisdag fick jag ett sms där det stod att "Jag inser nu att det blir omöjligt för mig att träffas på torsdag. Frågan är om du orkar vänta in mig tills jag har kommit hem från england" Hmmm det var ju verkligen en diss och jag svarade "Ja det är ju frågan ;) En vecka är ju ingen evighet så det ska nog gå bra"

Sen dess har jag inte hört något. Han åker till england på lördag... Hoppas dejten blir av.

Btw, träffade en killkompis på krogen i lördags som är ihop med ludrets bästa kompis. Han sa praktiskt taget rent ut att mitt ex hade legat med ludret. Å vet ni va? Jag blev inte upprörd, inte arg, inte ledsen... ingenting. Jag kände fucking nothing. Jag blev så glad för det att jag gick och tog en drink. Vill han ha ett puckat luder så fine by me. Min killkompis sa "Jag förstår verkligen att du inte gillar henne och du har haft all anledning att inte tycka om henne under tiden när ni var ihop. Hon är en riktig slyna" Jag vet inte vad han syftade på där.... om dom hade legat med varandra under tiden vi var ihop också kanske. jag sket i vilket i alla fall. Jag orkade inte bry mig.

Idag kände jag för att skicka ett sms till honom eller kanske ringa. jag vill så gärna prata med honom men jag håller fast vid mina 60 dagar! Länge leve jag!

Kommentarer
Postat av: you know who...

Hmm ja.. jag undrar hur gammal du kan vara? (ta inte illa upp) men det känns som att du e tyyyp... 21/22?
Inte äldre än mig iaf! (24) ;)
Sitter och blir lite små irriterad på ditt X och den "andra tjejen" mest ditt X som verkar vara en riktig räv. USCH! Och tjejen verkar vara riktigt skanky.
Tänka sig att X pojkvänner byter ner sig så efter att det tagit slut.. jag vet nämligen en annan som också gjort det men hey, det är deras förlust. Tänk på att inte bli bitter men det e nog ingen risk ;)
Klarade teorin idag!! Weeeee

2007-09-27 @ 20:38:57
Postat av: Dumpad

Jag är 22... beter mig som ett barn vilket kan bero på att jag är ett barn. Haha!
Ja det är verkligen patetiskt.... Fast jag är ju lika patetisk själv så vem är jag att kasta sten i glashus? Å andra sidan är det ju jag som är dumpad. Jag kan dockn vara lite seriös också när det väl kommer till kritan. Här i bloggen skriver jag rprecis som jag tänker varför det dyker upp lite svordomar och meningsbyggnadsfel mm.
GRATTIS till teorin... bara uppkörningen kvar nu då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback