Jag känner vrede!

Jag blir så fruktansvärt ARG! jag känner enorm ilska inom mig. Sprang nyss in på hans sida på Facebook (hata den jävla sidan) och vad ser man att han har skrivit i sin jävla "Golf buds"-application? Jo att ludret som jag hatar (som jag nyss såg foto på) har han kallat för "the sexiest golfer I know"

Jag kräks. Jag blev grymt svartsjuk. Jag hatar det. Han var online på msn. Jag tog bort kontaktblockeringen i ungefär 4 minuter innan jag ångrade mig och satte dit den igen. fasen vad jag känner massa konstiga känslor inom mig nu.

Det är ju ett fucking jävla hån mot mig att göra så. Han vet ju att jag avskyr henne och ändå kan han med att göra det. Han VET ATT JAG FUCKING HATAR HENNE OCH ÄNDÅ GÖR HAN SÅ!!!!!!

Jag hatar honom. Han är äcklig och ful och beter sig som en jävla småunge. Jag går typ hundra steg framåt medan han går 100 steg bakåt och det är minsan inte attraktivt. Han hänger med massa misslyckade människor och tycker att en blåst jävla brud är sexig. Jag är så jävla fucking arg. Jag måste ta mig vidare. Jag måste lyckas med mitt liv för det här håller inte. Han kan sitta där med sin blåsta jävla tjej och se hur kul dom har det. Dom skaffar säkert ett barn som blir lika puckat som hon är och så sitter dom där i sin misslyckade lägenhet i förorten.


Herregud jag måste ta mig vidare och klättra uppåt. Jag får börja med karriären tror jag.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Och jag står bredvid och hejar på dig!!!!!!
Go girl!

Postat av: Johanna

Förövrigt så tror jag att han VILL göra dig svartsjuk för att han vill känna att han har makten fortfarande över dina känslor. Han vet om att du kollar hans facebook va? Har för mig att du har berättat det för honom och som du skrev själv.. han vet om att du HATAR henne.. och se.. vad gör han??
Önskar att du kunde släppa det där kontrollbehovet du har över honom och vad han gör, vem han träffar osv.
Vi får även hoppas att allt det här kommer slå tillbaka mot honom en dag och att du då är stark nog att stå emot.

2007-09-18 @ 13:30:39
URL: http://bruno.webblogg.se
Postat av: Dumpad...

precis vad min vän också trodde efter att jag i panik montaktat henne... efter att jag har lugnat ner mig lite kanske jag kan se lite mer rationellt på det här...

2007-09-18 @ 14:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback