Ensam...

Trodde aldrig att det skulle hända. Dagen efter jag blev dumpad vaknade jag med världens huvudvärk. Jag har aldrig haft så ont i huvudet. Mådde illa, faktiskt så illa så det kändes som jag skulle kräkas. Satte fingrarna i halsen och spydde faktiskt. Bara galla men ändå. Jag mådde inte bättre.

Tårarna började komma så fort jag rest mig upp från toaletten. satte mig på golvet och tyckte synd om mig själv. Tog en vitaminbrustablett och två alvedon och tryckte i mig en torr brödbit trots att jag inte var hungrig. Mest för att magen inte skulle vara tom när jag tog två alvedon på en gång.

Idag har jag gått runt hela dagen och väntat på att han ska ringa. Utan reultat. Telefonen är hur tyst som helst. Hatar mig själv för att jag gör det. Jag borde inte göra det men det gör jag ändå. Jag undrar vad han gör. Om han tänker på mig lika mycket som jag tänker på honom. Om han saknar mig. Om han längtar efter mig. Jag tror jag går sönder....