Patetisk

Jag tog mig upp från svackan efter fikan. Det är därför jag inte har skrivit här på länge. Jag mår mycket mycket bättre. Vet inte vad det kan vara. Kanske för att det gick superbra på min tenta... vad vet jag.

Hur som helst. Jag tänker ju fortfarande på honom flera gånger om dagen. Jag tittar till hans Facebook relativt ofta också. Vad jag kan konstatera är att han addar vänner till höger och vänster utan att egentligen vara vän med dom. Jag vet ju vilka han umgås med eftersom vi trots allt nästan var ihop i 6 år. Jag kan inte låta bli att tycka att det är patetiskt... vad vill han bevisa? Att han har fler vänner än mig?

Jag kontrade med att adda vänner från skolan. Visserligen umgås jag inte med dom direkt men det är ju tacksamma vänner att adda och dom är många. Han ska i alla fall inte ha fler vänner än mig....! Hitills har han ungefär 70 vänner tills han är uppe i mitt antal.

Nu är jag också patetisk.. men jag erkänner det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Johanna

:) hehe

2007-09-12 @ 21:31:30
Postat av: charles

vem är dumpad?

Postat av: Dumpad...

Moi... jag som skriver den här bloggen!!!

2007-09-14 @ 19:22:47
Postat av: charles

DET förstog jag :D
men veeem

2007-09-14 @ 19:41:17
URL: http://manflesh.blogg.se
Postat av: Dumpad...

Det är inte meningen att man ska veta det... Huvudsaken är att jag är det och att det är ett jävla jobbigt tillstånd..
Hur som 22 år... dumpades på min födelsedag av min pojkvän som jag haft sen jag var 16 år. Kom som en ren chock.
Annars ser jag mig som en smart framåt tjej. Rena motsatsen till alla puckade knarkluder som har verkar träffa nu...

2007-09-14 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback