vad håller jag på med?

Idag skall han komma hem till mig. Vi ska ligga med varandra igen. Jag kan inte låta bli att fundera på vad jag egentligen håller på med? Vad sysslar jag med?

Det var PRECIS så här det inte fick bli enligt alla självhjälpsböcker. Man fick inte degradera sig från att ha varit en flickvän till att acceptera att bli någon som han bara ligger med. Var är min stolthet? var är min styrka att säga nej? Var är min självrespekt?

Jag försvarar mig själv med att jag också vill och att det inte gör något eller förlänger sorgeprocessen men jag vet faktiskt inte om det är sant. Jag tror bara att jag lurar mig själv. Jag saknar honom... det gör jag ju. Och varje gång vi ses så blir jag glad men det är en falsk glädje för så fort det har gått en vecka och jag börjar känna mig ensam igen så tar jag bort blockeringen från msn och så är vi där igen... Jag är i hans armar och så känns allt plötsligt lite bättre... tills jag blir ensam igen.

Kommentarer
Postat av: johanna

When you hit rock bottom, the only way is up!
Det får väl vara såhär tills du verkligen verkligen jag bokstaverar VERKLIGEN inte vill mer och blotta tanken på honom får dig att vilja krypa ut ur skinnet. Än så länge kanske du inte är där? Du är inte helt färdig med honom kanske.

Postat av: dumpad

vad skönt att du säger så. det är precis så det känns. Snart har det gått 5 månader...

2007-10-26 @ 10:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback