So what's new...

Torsdag: Jag åkte dit givetvis... kom iförd endast underkläderna under jackan. Direkt när jag steg in i lägenheten (har aldrig varit där tidigare) så känns det konstigt. Det är inte så som det var... Något har hänt. Jag kan inte sätta fingret på vad. Jag styr undan känslan och kastar mig på honom. Det var ju meningen att vi skulle ha jävligt skönt sex.

Det hela slutar i en kombination av att det typ går för honom direkt / han är inte riktigt hård. Misslyckat kanske man skulle kunna säga. Han säger att det känns konstigt och kan inte förklara varför. Jag frågar om han kan beskriva men jag tycker ju också att det känns konstigt.

Sen säger han: Det känns konstigt för jag känner ju fortfarande saker för dig men du kommer ju bara hit för att ligga...

Hmmm det borde ju vara tvärt om eller? Att det är jag som fortfarande känner saker och han som bara vill ligga... men men. Jag sket i det. Hur som helst så när vi hånglade så kände jag ingenting. Jag blev inte ens kåt av honom. Jag var helt blank. Faktum är att jag blir mer kåt av den andra killen som jag har legat med i sommar och han är jag inte ens kär i. vad är det för konstiga känslor. Jag känner mig helt schizofren...

Naturligtvis glömde jag min klocka där också och det var INTE medvetet även om säkert många tror det. Så idag när han var och klippte sig hämtade jag upp den när jag hade slutat skolan. Jag föreslog en fika... han sa visst.

Så gick vi på stan en stund och pratade som gamla goda vänner. Det kändes helt fantastiskt bra och jag ville inte ens börja gråta som jag har känt varje gång annars. Jag skulle verkligen behöva reda ut vad det är jag känner. Lever jag i en illussion av att det var världens mest fantastiska förhållande? Vill jag kanske bara ha honom som en vän?

Just för tillfället känns allt väldigt bra men det är säkert bara för tillfället. Jag kommer säkert må skit om några dagar och sakna honom jättemycket och ha glömt att jag inte alls tyckte det var kul att ligga med honom.

Det hade varit lättare om han inte var så sjukt läcker. ja det är ytligt men sant. Han är så jävla SNYGG!!!! Jag tror aldrig jag har sett en snyggare kille faktiskt... Det är lite sorgligt...


Btw. tack för alla kommentarer. Det är uppmuntrande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bitterljuv historia.... Jag läste den nu och den gav mig en tanke.. Hur har du det idag??? Är han glömd eller blev det ni.. Ångrade han sig på riktigt, du vet...Är det inte svårt att gå tillbaka om dom knullat med andra fast det varit slut då? kram och må gott tjejen.

2013-11-25 @ 14:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback