Någon måste ta ansvar...

I lördags i var jag återigen på släktkalas. usch jag hatar att gå dit ensam. Det är vidrigt. I vilket fall som helst så kom den obligatoriska frågan:
- Hur går det med kärleken? Har du träffat någon ny?
- Neeeej

Då, när jag kände mig som mest ensam och tragisk bestämde jag mig för: inget mer sex med exet. Någon måste ta ansvar och bete sig som en vuxen och eftersom han inte gör det så får det bli mitt ansvar. Tillfreds med situationen tog jag återigen en utekväll på krogen med mina vänner.

Smsade ragget från inflyttningsfesten om ni minns honom. Han den fruktansvärt heta killen. Vi möttes upp ute på utestället och hånglade lite. Det var sjukt mysigt. Sen följde han med mig hem. (Mina föräldrar var bortresta så jag hade hela huset för mig själv) Vi låg dock inte med varandra men det var väldigt mysigt ändå. 

Nu mår bra. Jag hoppas det håller i sig.... Faktum är nog när jag tänker tillbaka på dagen att jag inte tänkt såååå mycket på honom.... Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback