Jag vet jag vet jag vet jag vet...

Jag vet att jag inte borde men jag vet också att jag kommer att göra det. Jag kan inte förklara varför men så är det. Det hade varit skönt om någon kunde säga att: jag vet PRECIS hur du känner och jag vet att du inte kan hejda dig. Du får helt enkelt göra det här och så får det ta den tid det tar att komma över honom. Han var ju trots allt den du trodde att du skulle gifta dig med. Ni var ju i begrepp att flytta ihop! Dom som tror att man kommer över någon i en handvändning har aldrig älskat och blivit dumpade.

Visserligen skulle "vi höras av" angående detaljer och liknande. Jag har ju inte hört av mig och det tänker jag verkligen inte göra heller. Ringer han inte/skickar sms så blir det här helt enkelt inte av. Det hade ju varit väldigt skönt.... då slipper jag ta belutet.

Kommentarer
Postat av: Eddie Vedder

Dom flesta kan relatera till din situation. Dina problem är inte unika på något sätt, alla mår dåligt på sitt sätt. Deal with it. Inse att vissa saker kommer man kanske aldrig över. Och gör man inte det får man lära sig att leva med det. Jag vet inte vem du är, ej hur gammal du är eller hur ditt liv har sett ut. Men, du är fullt kapabel till att göra dina egna val men var då också beredd på att ta konsekvenserna för dem. Du är nog fullt medveten om hur det kommer gå, och hur du kommer må då. Inse att det är helt OK att må dåligt, att tycka att allting är för jävligt. Men bättre tider kommer alltid. Tro mig, även om det kan dröj eller känns avlägset. Bryt ihop och kom igen!

2007-10-05 @ 01:45:22
Postat av: soulmate

jag läser vad du skriver och det känns som att det jag som skrivit alltihop..
Jag har äntligen hamnat med fötterna på jorden, gör det du med. En lösning under mina mörka dagar fanns inte ens i mitt livskapitel. Men när man minns anade det tittade ett ljus fram. Det är där jag står idag.

Lär dig skratta åt det förflutna och fokusera dig frammåt istället.

2008-05-24 @ 21:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback