En liten utnyttjad flicka

Egentligen vill jag inte skriva det här inlägget för jag vet vad alla kommer att tycka och säga. Och jag vill inte höra för jag vet redan. Det är därför som jag inte kan prata med mina vänner heller om det här för jag vill inte höra några förmaningar. Jag avskyr dom.

Den enda jag kan diskutera det här med är mig själv och det är en hopplös diskussion eftersom jag inte får några svar.

Nu ska jag berätta vad det handlar om. I söndags var jag svag och tog bort kontaktblockeringen, satte min status som inte vid datorn för att se vad som skulle hända. Vad trodde jag? Givetvis dök det upp... det där "Hej" sen rullade det igång.

Jag publicerar inte konversationen här eftersom det är meningslöst. Jag kan sammanfatta den med att jag sa
- Ja men du fyller inte samma funktion för mig längre som min bästa vän varpå han frågar:
- Är det någon annan funktion med mig som du saknar ;)

Jag vet vad han är ute efter... sexet. Jag blir ledsen när han tar upp det eftersom det ytterligare bevisar att han inte har någon som helst respekt för mig. Han vet ju att jag fortfarande är kär i honom. Jag sa ju det när vi var och fikade. Tänker han bara på sig själv? Uppenbarligen...

Hur som helst slutade det med att vi bestämde att vi skulle ses på torsdag för att ligga med varandra. Ja jag veeeeeeeeeeeeeeeet att jag inte borde och jag kan inte förklara hur jag hamnade i det här. Det bara blev så. Till råga på allt så ville han att jag skulle komma till hans lägenhet i bara underkläderna (under jackan då givetvis) vilket är ytterligare en förnedring.

Jag antar att det var att han sa att han tyckte att jag var så sexig och att han blev så kåt av mig och att han hade fantiserat massa om mig. Sådana saker gjorde mig glad och det var kanske därför som jag gick med på allt.

Det värsta av allt var att jag i måndags gick runt hela dagen och bara var glad över att vi skulle ses och ligga med varandra på torsdag. Idag har jag fått lite perspektiv på saker och ting och faktiskt börjat tycka att det är lite jobbigt. Gick in på hans Facebook och fick se massa tjejer som skickat massa saker till honom typ "Du får det är medd. för att du är så sexig" etc. Det slog mig att han måste ha legat med massa tjejer i sommar och dom som han har kontakt med på FB är rena horor rent ut sagt. Ligger jag med honom nu åker jag säkert på den ena könssjukdomen efter den andra och det hade ju också varit en förnedrelse.

Varför vill han ligga med mig när han "horar" runt som han gör?

Varför nedvärderar jag mig själv så himla mycket? Det skulle vara så lätt att säga nej men samtidigt så vill jag ligga. Jag behöver någon som hånglar med mig, myser med mig och tar på mig. Åhhh.

Jag skulle vilja säga till honom att han minsan inte kan utnyttja mig på den sätt han gör och att jag förtjänar mer respekt än så men jag kan aldrig förmå mig till det. Jag undrar om han skulle respektera mig bättre om jag sa det till honom.

Vad händer nu då? Kommer jag åka hem till honom och ligga på torsdag eller har jag tagit mig samman?

Kommentarer
Postat av: Johanna

NEJ NEJ NEJ och åter nej. Ja snälla ta dig samman, du kommer må så mycket bättre om du inte gör det och att du bryter cirkeln. Han är inte ALLT och han ska inte hålla i taktpinnen och kunna få dig så lätt och när han vill. Stå på dig kvinna!
Tänk efter 2 och 3 gånger INNAN du bestämmer dig ok? Kan det inte vara intressant och se hur han reagerar om du dissar honom :P
Tänk: Om jag gör det här nu, kommer jag då må bättre efteråt och kommer det kännas lättare att glömma honom? Kommer det här hjälpa mig att komma vidare?
Det är ditt liv och du får göra dina egna val helt självklart upp till dig själv men jag kan inte bara hålla tyst när jag läst det här.
Lycka till och sköt om dig. Jag ska tänka på dig.
Förövrigt.. en kille som håller på som han gör är faktiskt JÄKLIGT avtändande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback