Lägesrapport

Först nu efter drygt en månad har jag börjat inse att han inte vill ha mig tillbaka. Jag har verkligen prövat allt för att han ska ändra sig;

Jag har ringt och ältat
Jag har erbjudit sex
Jag har inte hört av mig alls
Jag har ringt och ältat igen

Men inget hjälper. Han vill verkligen inte ha mig. Just nu känner jag mig uppgiven. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hela min framtid har ryckts ifrån mig. Jag hade planerat hela mitt liv med honom men så kommer det inte att bli. Det känns fruktansvärt jobbigt.

Jag måste helt enkelt gå vidare utan honom. Jag vet inte om jag orkar det. Alla som jag har pratat med som också en gång har blivit dumpade säger att dom vet precis hur jag har det och att man måste vara ledsen ett bra tag innan man orkar gå vidare. Sen kommer man märka att förändringen gör en starkare och man kommer att inse att det som hände faktiskt var bra. Samtidigt säger dom också att dom vet att jag inte tror dom och att man bara kan inse en sådan sak efter att man gått igenom hela sorgprocessen. Det känns skönt att höra det även om jag inte tror att jag någonsin kommer att se det som hänt som något bra.

För allvarligt. Hur skulle en förlust av den absolut finaste, snyggaste mest underbara pojkvän i hela världen kunna vara något bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback