Igår var jag i hans famn...

Igår var jag där... naken i hans famn igen.

Jävla as. Han borde ha stoppat mig. Han borde inte ha legat med mig när han vet att det enda jag gör är att hoppas på att han ska ta mig tillbaka.

Anledningen till att jag började prata massa snusk med honom på MSN var ju för att han skulle förstå hur fantastiskt vårt sexliv var och så skulle han ångra sig. Sen när han föreslog att vi skulle träffas så tänkte jag att jag vill så gärna ha honom nära mig igen och om jag ligger med honom så kanske han ångrar sig.

Men det gjorde han inte. För honom var det bara sex. Jag borde ha förstått det när han sa
- Vi får ta det försiktigt... jag vill hålla på länge

Som om det var sista gången liksom. Jag kände det då men jag avvisade den känslan för den var så obehaglig.

Nu har jag sagt att vi inte ska höras igen så nu kommer vi inte göra det. Åhhh varför sa jag det? Jag vill ju inget hellre än att han ska ringa. Men å andra sidan kommer jag aldrig komma över honom om vi inte slutar att träffas/höras. Jag har blockerat honom på msn.

Det som är så fruktansvärt konstigt är att han läser min andra blogg. Denna bloggen vet han inte om. Efter att vi hade haft sex igår så åkte han hem och en timma senare så var han och kollade på min blogg. Sen en timma efter det så kollade han den igen. Varför? Varför Varför?

Det får mig att tro och hoppas att han fortfarande är kär i mig... Men han säger ju att han inte är det. Ibland säger han att han saknar mig.

Hur kan han säga det? Han får inte säga sådana saker även om det är sådant som jag vill höra. Han borde ta sitt ansvar nu när han har krossat mitt hjärta. Inte en enda gång har han frågat mig om jag har fått tillbaka pengarna som vi hade betalat för Greklandsresan. Varför inte? Bryr han sig inte?

Han borde aldrig ha legat med mig igår... Men det var så fint. Det var så skönt. Det kändes som när vi var ihop igen. Det betydde mer för mig än för honom. För honom var det bara sex.

Han borde aldrig ha legat med mig igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback