Förfärliga helger...

Idag har inte varit någon bra dag. Det började med att jag vaknade en halvtimma innan klockan skulle ringa och sen så kunde jag inte somna om. Då låg jag bara och tänkte på honom. På jobbet hade vi inga kunder vilket gjorde att jag tänkte på honom i stort sett hela dagen.

Sen har jag sett från min statistik att han inte kollade min andra blogg igår vilket kanske betyder att han
1. var ute igår
2. har slutat tänka på mig

Båda alternativen är lika vedervärdiga. Jag blev ledsen när jag åkte hem från jobbet så jag var tvungen att gråta lite.

Ikväll ska jag i alla fall ut med en kompis. Jag hoppas att det inte blir så att jag kommer bli ledsen som jag var förra lördagen. Men tanke på hur jag har mått idag är dock risken stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback