Fan vad jag är irriterad på dig!

Du vet att jag är uppe på msn på söndagskvällarna och då hade du mage att logga in och dessutom kalla dig för CHAMPION. Jag blev jätteirriterad på det. Nu för första gånger går du och vinner en jävla tävling. Det bevisar bara vad jag trodde först. Att du valde golfen före mig. Vilket är jävligt patetiskt eftersom det bara bevisar hur svag du är eftersom du inte klarar av att både ha en flickvän och spela golf.

Fan vad irriterad jag är. Helst av allt vill jag bara ringa dig och säga att du är patetisk men jag spry galla över dig i bloggen istället för på ett sätt känns det som om du då vet vad jag tycker om dig fast jag vet att du inte läser här.

Jag unnar dig ingen lycka alls efter vad du har gjort mot mig. Jag hatar din jävla golf. Jag kan inte förstå att du valde den framför mig. Jag hade aldrig gjort så mot dig. Jag valde alltid dig i första hand.

Varför kunde du inte spela bra och vara tillsammans med mig? Jag hatar din jävla tränare som tror att han är någon jävla psykolog som säger till dig att du inte kan spela golf om du är olycklig samtidigt. Han han inte ens träffat mig och jag kan inte förstå hur han kan ge dig goda råd utan att ens ha träffat mig. Precis som om det är mitt fel att du spelar kasst.

Det är jävligt svagt av dig att inte klara av att spela bra och ha en flickvän samtidigt men jag får väl acceptera att du skyller allt på mig. Apa!

Sen när du är 30 år och vill skaffa barn och familj så kan du se hur jävla mycket lycka du får ut av dina golfklubbor. Helvete vad arg jag är. Och jag som borde plugga. Skit också!

Jag måste lugna ner mig nu... kanske ska göra lite mental träning. Dessutom bara så du vet så ska jag på date! Skit ner dig! Och dra åt helvete också för den delen. Hur kan kan du trycka upp champion i ansiktet på mig sådär när du vet hur jävla kasst jag mår. Det är precis som om jag skulle ringa dig och säga att bara så du vet så träffade jag en kille i lördags och han är helt jävla fantastisk. Men det gör jag inte. För jag är inte lika svag och patetisk som du. Och när jag väl är det så kan jag i alla fall erkänna det!

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh ska du på dejt? :) Ha det så kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback