1 månad senare

Vi hade varit ihop i 5 ½ år. Vi träffades när jag var 16 och han var den snyggaste killen på hela skolan. Jag kände honom inte. Han gick i trean och jag i ettan på gymnasiet. Hur skulle jag få honom?

Jag hade fest hemma när mina föräldrar var utomlands och jag kände en kompis till honom. jag bad min killkompis ta med honom hem till mig på fest. Och han kom. Jag gjorde allt för att han skulle se åt mig och efter en viss ansträngning så hånglade vi den kvällen... och på den väger bar det.

Egentligen har vårat förhållande inte varit speciellt bra. Det har kantats av svartsjuka och vi har båda två flörtat hej vilt med andra för att få bekräftelse. Någonstans bottnar det väl i vårt dåliga självförtroende men vi har alltid hållit ihop och han har blivit min allra bästaste bästa vän! Vi har gjort så många roliga saker ihop vilket gör att jag börjar storgråta så fort jag tänker på allt kul vi har gjort.

På min födelsedag dumpade han mig. Det var en vecka innan vi skulle ha åkt på semester till Grekland. Jag fick en chock. Jag trodde aldrig att det skulle hända.

- Jag är inte kär i dig längre
- Jag vill inte vara tillsammans med dig längre
- Jag vill inte åka till Grekland
- jag tror inte på oss två längre
- Jag vill vara själv

En månad har gått och jag gråter fortfarande i princip varje dag. Idag har jag beställt böcker om hur man går vidare efter att man har blivit dumpad och böcker skrivna av sådana som har blivit dumpade. Det kanske hjälper...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback