Everything is gonna be alright

Ja vi ses ibland. Då ligger vi bara med varandra. En gång för ett tag sedan sa han att vi måste sluta med det och jag sa visst ok. Sen så tänkte jag at what the hell... ok en gång till bara för att göra det extra bra så skall han få se vad han går miste om. Mina föräldrar var bortresta och jag gjorde mig extra porrig och sen fick han ett ligg som han sent ska glömma...

Efter det... bara för några dagar sen så kontaktade han mig på msn och gick nästan rakt på sak och sa att han ville ligge "en absolut absolut sista gång". Jag sa att jag inte hade tid de dagar han föreslog.

Egentligen vill jag bara säga följande saker till honom:
- Hur kan du tillåta mig att förnedra mig själv på det här viset?
- Allvarligt talat, du kontaktar mig bara när du vill ligga. Sen när du kommer hit stannar du inte ens och pratar efteråt utan du bara drar. Jag känner mig fruktansvärt tom efteråt. Och inte bara tom... så jävla billig också. precis som om jag är en hora.
- det här ger mig ingenting. Det får mig bara att känna mig tom.
- Let's face it. Sex är inte lika bra när det inte finns kärlek med i bilden och jag vill inte bara ha sex. När jag ska ha sex så vill jag att det ska vara kärlek inblandat. Jag vill inte känna mig som en hora.
- Att ligga med dig ger mig ingenting.

Tror ni att jag säger det? Nej det gör jag inte... Om 2 dagar är det exakt 6 månader sen det tog slut och faktum är att att det känns så himla mkt bättre nu. Livet går vidare (även om jag fortfarande tänker på honom varje dag)

Kommentarer
Postat av: Inez

jag vill bara säga att du är så jävla mycket bättre än honom, och att han egentligen inte är värd dej. om du inte vill ha mer med honom att göra, så säg det. jag är på din sida, helt och hållet :) stå på dej!

2007-12-09 @ 17:56:48
Postat av: johanna

Alltså, vi gick till en jätte tråkig klubb. Lounge hette den. Vi var bara där typ 15 min.

Postat av: Dumpad

Lounge är ju min favoritklubb!!! Jag älskar det stället!

2007-12-09 @ 20:33:30
Postat av: johanna

Jamen hallå. Vad var det för musik de spelade? Monoton dunka dunka.. sen gick vi typ upp för några trappor och kom ut på ett tak (kändes det som) och där var det knökat med folk! Det var tydligen 27 års gräns för att komma in i lördags. Men jag kom in ändå :P

2007-12-10 @ 12:59:41
URL: http://bruno.webblogg.se
Postat av: Dumpad

Grymt! Om du tar dig upp på terassen så finns det ett dansgolv längre in som spelar dansvänlig musik... typ hits!

Jag kommer också in... Känner vakten! :)

2007-12-10 @ 21:12:37
Postat av: johanna

Jag hör av mig nästa gång så ses vi och tar en drink!

2007-12-10 @ 21:24:14
URL: http://bruno.webblogg.se
Postat av: Dumpad

Absolut! Gör det!

2007-12-10 @ 21:28:53
Postat av: S.G

It takes two to tango som man brukar säga.

2007-12-10 @ 23:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback