Schizo...

Man kan följa hans golftävling live över webben och det är precis vad jag gör.

Igår såg det ut att gå jättebra och jag blev helt förtvivlad och tänkte att varför ska hans liv bli så bra utan mig? Han spelar jättebra golf samtidigt som han är ute på krogen. Själv sitter jag hemma och är helt misslyckad. Jag höll på att börja gråta men höll tillbaka tårarna. De två sista hålen gick dock sämre och han var plötsligt inte med i toppen. Jag mådde bättre efter det.

Idag kollade jag de första tre hålen och det gick inte så bra. Instinktivt kände jag medlidande och jag vet hur orolig och ledsen han blir på banan när det går dåligt. Jag blev uppriktigt ledsen för hans skull. Jag ville vara där och säga att allt skulle bli bra igen. Alla dom här blandade känslorna gör att jag känner mig schizofren. Direkt efter den där instinktiva känslan kände jag direkt att om det skulle vända och gå bra skulle jag inte alls vara nöjd med det. vad händer egentligen? Vad är det för fel på mig?

igår var jag på min andra dejt med killen. Jag har frågat mig själv om jag bara träffar den nya killen för att komma över honom och jag har själv besvarat min fråga jakande. Men igår kände jag plötsligt att han är ju en himla trevlig kille. Snygg, trevlig och rolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback