Ont det gör ont...

Var i stan och åt frukost med en kompis som sa att hon hade sett honom ute förra onsdagen på ett ställe. Luften gick ur mig:
- vad sa han? Vem var han där med? Hur såg han ut? vad gjorde han?

Alltså han pratade mest med S men han var där med ngn golfkompis.

Jag blev jätteledsen för att han var ute. Jag vet inte varför. vad hade jag trott? Att han skulle sitta hemma och mögla? Jag kände instinktivt att jag var tvungen att ringa S och höra efter vad han hade sagt till henne. Men sen så kände jag... han har slutat läsa min blogg så varför ska du bry dig om vad han gör? Sluta med dig.


Och då försvann den där känslan. Jag måste göra lite mental träning idag för att få bort den negativa känslan jag fick nyss. Det har gått 17 dagar sen vi hördes sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback