Syndiga tankar...

Jag tänker på honom hela tiden och nu saknar jag sexet också. Jag funderar allvarligt på att ringa och fråga om han vill ligga med mig igen. Mest för att jag vill ha sex. Men samtidigt också för att få vara nära honom. Det enda som hindrar mig är att jag inte vill att han ska kunna få ligga med mig utan att vara ihop med mig.

I en av böckerna jag läste stod det att under tiden som flickvän accepterade man inget annat än att bli behandlad som en flickvän så varför ska man nöja sig med något sämre nu?

I'ts either whole me or no me...

Sen tänker jag lite på mitt hjärta också. Det kan inte vara bra att ringa honom igen. Fan också att den här 60-dagarssviten bröts. Det var mycket enklare att förklara för sig själv varför man inte ska ringa då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback