Jag mår dåligt!

Jag mår dåligt. Jag kan inte sluta tänka på honom. Jag har tänkt på honom sedan han ringde mig igår. Varför skulle han göra det? Han bara förstör för mig och jag hatar det. Så ska han komma till mitt jobb också. Vilket svin.

Jag måste helt enkelt säga till honom att han inte får ringa mig. Men jag vill inte det. Jag känner mig helt kluven. Jag vill inte säga så för då kanske han aldrig ringer mig igen. Samtidigt vill jag inte att han ska ringa. Fast jag vill ju det. Hur går det ihop?

Är det för att jag inte vill verka svag inför honom? Jag tänker mig att han kommer till mitt jobb om 2 veckor och sen hörs vi aldrig mer igen. Då behöver jag inte säga till honom att vi inte ska höras mer. Jag tänker i alla fall inte ringa honom. Det känns bra.

Åhhh igår när jag slog hans nummer och hörde hans röst. Det var så bekant, så normalt på något sätt. Vad är det för sinnessjuk värld jag lever i. Jag är singel! Jag hatar att vara singel. Vart tog min framtid vägen? Mitt bröllop? Min lägenhet? Mina barn? Min man? Allt är borta och kvar står jag ensam och ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback